Benefity ghostwritingu
O jednu starost méně
Jako C-level, manažer nebo founder nemáte čas: ani na samotné psaní příspěvků, ani na zdlouhavé schvalování, ani na organizování. Ghostwriter se o to postará a udělá vše pro to, abyste dosáhli vašich cílů.
Díky tomu, že s C-levelem pracuji dlouho, se přizpůsobím pracovnímu a komunikačnímu stylu, abyste měli ze spolupráce maximální benefity s minimální časovou investicí.
Jednoduše řečeno: sociální média si můžete dát do sloupce "done".
Osobní značka
Když sledujete osobnosti na Linkedinu, máte pocit, že je důvěrně znáte, že? Stejný pocit budou mít i vaše kontakty a sledující - když budete pravidelně publikovat a reagovat.
Nemusíte se bát, že osobní branding znamená jedno selfíčko denně - na začátku spolupráce si definujeme, jaká vaše značka je a jaký bude poměr pracovních/osobních postů.
A když někoho důvěrně znáte, tak jim implicitně důvěřujete.
Kontakty, leady
Důvěra vaší sítě a to, že se jim pravidelně připomínáte, znamená zvýšení počtu kontaktů, zpráv a leadů. Většina těch zpráv bude začínat zhruba takto: "Už dlouho vás sleduji a teď bych potřeboval pomoc někoho s vaší expertízou. Můžeme se prosím sejít nebo si krátce zavolat?"
Tento typ leadů v marketingu nazýváme inbound a kvalifikované a self-evaluated. Znamená to, že vědí, co jste zač, vybrali si právě vás a aktivně vás oslovili. Kvalita a konverzní poměr těchto leadů je řádově vyšší, než kdybyste je oslovili sami.